Meie inimesed

Peeter-Eerik Ots

koolijuht
peeter.ots@tulevikukool.edu.ee

Minule on alati huvi pakkunud tekstid. Olgu tegemist lühemate suhtlustekstidega või pikemate mitmemõõtmeliste tekstidega kirjanduse, filmide või kommunikatsiooniprotsessidena. Tekstid on kordumatud, sest vastuvõtjad ja kontekstid on erinevad. Just see maailm oma mõõtmatus mitmekülgsuses, aga ometi oma reeglite, loogika ja mustritega, paelub mind ning püüan seda maailma ka teistele näidata.

Kadi Kaljulaid

koolipidaja
kadi.kaljulaid@tulevikukool.edu.ee

 

Kristi Pakler

koolipidaja
kristi.pakler@tulevikukool.edu.ee

Ade Lehtse

ajaloo ja ühiskonnaõpetuse õpetaja
ade.lehtse@tulevikukool.edu.ee

Olen lõpetanud EKA disaini-osakonna ja õppinud EKA-s ka kunsti- ja kunstiajaloo õpetaja erialal. Pikaajaline töökogemus on mul muuseumipedagoogina Tallinna Linnamuuseumis, kus olen välja töötanud ja läbi viinud ajalooteemalisi haridusprogramme lastele ja noortele, korraldanud linnalaagreid.
Nii olen tuttavaks saanud kõikide Tallinna koolidega ja paljudest algusaastate ajaloohuvilistest lastest on saanud ka muuseumides töötavad noored.
Olen töötanud ka asendusõpetajana.
Ajaloo õpetamisel pean tähtsaks huvi tekitamist mineviku- sündmuste vastu ja tundide elamuslikuks muutmist. Loomingulisuse kõrval pean oluliseks ka õppekava raamidesse mahtumist.

Anneli Sepp

loodusainete õpetaja
anneli.sepp@tulevikukool.edu.ee

Olen lõpetanud Tallinna Ülikoolis geograafiaõpetaja eriala. Olen töötanud eri vanuses lastega kõigis kooliastmetes, lisaks olen olnud pikka aega robootika huviringi juhendaja.

Looduses on alati midagi avastada, uurida, vaadelda, katsetada. Oma tundides teen kõik selleks, et õpilane tunneks ümbritseva maailma vastu uudishimu. Püüdlen selle poole, et üks loov õpilane leiaks tasakaalu tehisliku ja loodusliku maailma vahel ning rakendan maksimaalselt elulist õpet. Mind teevad rõõmsaks särasilmsed ja entusiastlikud noored. Minu ülim eemärk on noorte seas looduasainete populaarsust suurendada ning näidata neile, et see ei ole midagi keerulist, vaid loodusained on elu meie ümber ja osake meist endist.

Loe veel õpetaja Anneli kohta siit.

Elle Lepik Kannike

kunstiõpetaja
elle.lepik@tulevikukool.edu.ee

Pärast kunstiõpetaja erialal bakalaureusekraadi omandamist olen õpetanud kunsti nii Eesti riikliku õppekava kui ka IB programmi järgi. Adun õpetajana vastutust tuleviku julgete tegutsejate ja otsustajate kasvatamisel. Ilma kastist välja astumiseta ei ole innovatsiooni ja ühiskonna mõttemaailm ei muutu. Julgustan ideede teostamisega eksperimenteerima, ka ebaõnnestunud lõpptulemus võib olla oluline õppetund. Samuti pean oluliseks tulevikuoskuseks meeskonnatööd ja teistega arvestamist – see ei ole alati lihtne ja seda me kunstitunnis ka tasapisi lihvime. Lisaks õpetaja-ametile olen mosaiigi- ja klaasikunstnik.

Harry Sepp

matemaatika õpetaja
harry.sepp@tulevikukool.edu.ee

Lõpetanud Tartu Ülikooli matemaatiku, matemaatika õpetaja erialal.
Matemaatika on ilus ja lihtne.
Ülesanne: kui palju on 1×3?
Arutleme: kui mul on 1 (üks) telefon ja ma vaatan seda tunnis 3 (kolm) korda, siis mul on ikkagi 1 (üks) telefon, kuigi olen seda vaadanud 3 (kolm) korda.
Seega: 1×3=?
Vastus: muidugi 3.

Kaire Kollom-Vahtra

õppejuht
kaire.kollomvahtra@tulevikukool.edu.ee


Liisi Einula
(lapsehoolduspuhkusel)

muusikaõpetaja
liisi.einula@tulevikukool.edu.ee

Muusikaõpetaja magistrikraadi omandasin Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia ja Tallinna Ülikooli ühisõppekaval. Minu huviks on õpilaste sotsiaalsete ja emotsionaalsete oskuste arengu toetamine muusikaõpetuse kaudu. Usun, et muusikaga tegelemine muudab meist igaüht sisemiselt rikkamaks.

Kadri Pettai

sotsiaalpedagoog, HEV-koordinaator
kadri.pettai@tulevikukool.edu.ee

Pean oluliseks meeskonnatööd ja lahendustele orienteeritud dialoogi. Igale olukorrale on lahendused, need tuleb koostöös üles leida. Olen kuulajaks lastele, kolleegidele ja vanematele, olgu teema suur või väike või vajadus lihtsalt mõtteid jagada. Kõige selle keskmes õpilane, tema heaolu, turvatunne ja vajadused, tugevused ja areng ning kindlasti koolirõõm.

Hanna-Liisa Kendra

eripedagoog
hanna.lond@tulevikukool.edu.ee

Olen ema, õpetaja, muusik, kunstnik ja eelkõige tahan olla hea inimene.

Oman Tallinna Ülikooli magistrikraadi eripedagoogika ja nõustamise erialal. Olen olnud õpetaja Kadrioru Saksa Gümnaasiumis 5 aastat ja nüüd teist aastat Keila Koolis ning Loova Tuleviku Koolis. See teekond on süvendanud minu arusaamist õpilaste ja nende perekondade erinevatest vajadustest. Seitsme aasta jooksul on mul olnud võimalus kasvada Harjumaa suurtes koolides, juhendades õpilasi alates 1. kuni 9. klassini, ka neid, kellel on hariduslikud erivajadused. Lisaks traditsioonilisele õpetamisele olen seigelnud ka meediahariduse valdkonda, püües luua motiveerivaid ja põnevaid tunde. Minu südamesse mahuvad pere ja koolipere kõrval veel ära laulmine ja kunsti loomine. Usun, et läbi käelise ning vaimse tegevuse suudame oma suuri emotsioone, nagu rõõmud ja hirmud, kõige paremini maandada. Ma olen väga tänulik võimaluse eest aidata kaasa noorte inimeste kasvamisele ja arengule.

Margit Toomlaid

klassiõpetaja
margit.toomlaid@tulevikukool.edu.ee

Olen see õnnelik inimene, kellele töö on hobi ja hobi on töö. Ja seda juba ligi 35 aastat. Olen olnud õpetaja kõikides haridusastmetes lasteaiast gümnaasiumini. Armastan õppimist ja õpetamist. Mulle meeldib välja mõelda metoodilisi nippe ja vaimustun, kui näen, et need töötavad. Olen veendunud, et parima tulemuse saavutame siis, kui teotume igaühe tugevustele ja andekusele.

Mind ennast kannab elus edasi neli L-i: Loovus-Loodus-Lugemine-Liikumine.

Ma elan tänases päevas, tegutsen homse nimel ja mõtlen ülehomse võtmes.

Olena Salum

vene keele õpetaja
olena.salum@tulevikukool.edu.ee

Raili Mathiesen

klassiõpetaja
raili.mathiesen@tulevikukool.edu.ee

Algklasside õpetaja olen olnud 9 aastat, ema pool oma elust ning mul on 3 vahvat last.

Minu jaoks on maailm üks kena ja huvitav paik, mida uurida ja avastada. Pean tähtsaks laia silmaringi. Koolis peaks õpe olema eelkõige mitmekülgne, põnev ja mänguline. Hoolimine ja empaatia on seejuures taustamuusikaks. Peas hakkab helisema kohe P. Volkonski tsitaat: “Maailm meie ümber muutub, kui me teda puutume, ja me ise muutume, kui see maailm meisse puutub”.

Mulle meeldib väga reisimine, loodus, teised keeled ja kultuurid. Sisekujundus, küpstamine, käsitöö, aiandus ja floristika on minu vabade hetkede magustoit.

Hipp Kalkun

muusikaõpetaja
hipp.kalkun@tulevikukool.edu.ee

Loon laste jaoks positiivse ja kaasava õpikeskkonna. Proovin pakkuda lastele eduelamusi muusika kaudu. Kasutan muusikat ja laule aine- ja rühmatundides õpitud sõnavara kinnistamiseks. Samuti valmistan ette muusikalisi etteasteid kooliüritusteks. Olen lõpetanud Teatri- ja Muusikaakadeemia flöödi erialal. Olen töötanud flöödiõpetajana muusikakoolides ning muusikaõpetajana lasteaias ja koolis.

Pille Tamm

logopeed
pille.tamm@tulevikukool.edu.ee

Olen lõpetanud TÜ eripedagoogika osakonna eripedagoogi- logopeedina 1993. aastal. Mulle on iseloomulik suur teadmistejanu, mistõttu olen aastate jooksul osalenud arvukatel erialalistel täienduskoolitustel. Mul on mitmekesine töökogemus haridus- ja meditsiinivaldkonnas. Kõige enam meeldib mulle mu töö juures suhelda erinevate inimestega. Soovin olla vajalik, et aidata eri vanuses inimestel ületada või leevendada tekkinud kõne- ja/või üldisi arenguprobleeme. Koolis pooldan interaktiivse ja tavapärase õppe integreerimist. Elamisel lähtun budistlikust mõtteviisist: kui oled leidnud õige suuna, siis pole muud, kui selles suunas edasi liikuda.

Merje Männik

inglise keele õpetaja
merje.mannik@tulevikukool.edu.ee

Olen lõpetanud Tartu Ülikooli inglise keele ja kirjanduse eriala filoloog-tõlgina ning omandanud õpetajakutse.
Töötanud olen avalikus sektoris, tõlgina-koolitajana, hobikorras olen õppinud mõned aastad prantsuse keelt.
Pean oluliseks arvestada iga õpilase individuaalse võimekusega ja luua turvaline õpikeskkond, kus õppida ja julgelt maailma avastada. Nii saavad õpilased omandada keeleoskusi läbi reaalsete ja eluliste tegevuste, kasutades kaasaegseid tehnoloogilisi lahendusi, mis muudavad õppimise kaasahaaravaks ja tõhusaks.
Minu jaoks on oluline luua koos õpilastega uutele ideedele avatud ning innustav õpikeskkond.
Huvitun ajaloost, kirjandusest, kunstist, teatrist, kinost, muusikast, arhitektuurist, reisimisest ja aiandusest.

Merle Pöder

klassiõpetaja
merle.poder@tulevikukool.edu.ee

Mind on lapsed alati inspireerinud. Nendest on vahetut elurõõmu, vaimustust lihtsatest asjadest, muretust ja loomulikult lootust paremasse tulevikku. Sooviksin olla taas üks nende seast. Õpetajaks olemine annabki mulle võimaluse siseneda lapse maailma, kuid ka võimaluse jagada juba kogetut ja õpitut. Kuigi olen omandanud haridusteaduste magistri diplomi, on lastel mulle palju anda ja õpetada. Nii olemegi kõik koos ühisel õpiteekonnal, üksteist innustades ja toetades.

 

Hedda Maurer

eesti keele õpetaja
hedda.maurer@tulevikukool.edu.ee

Olen õppinud Tartus ungari keelt, Budapestis ilukirjanduse tõlkimist ning Tallinnas eesti keele ja kirjanduse õpetamist. Sageli olen öelnud, et õpetajana saan kõneleda huvitavate inimestega asjust, mis mind huvitavad. Sellist luksust igas ametis eest ei leia. Öeldakse veel, et õpetamine on üks tõhusamaid viise õppida – ootan juba põnevusega, mida õpilased mulle õpetavad. Nii olemegi kõik koos ühisel õpiteekonnal, üksteist innustades ja toetades.

 

Andrea Miku

eesti keele ja kirjanduse ning inimeseõpetuse õpetaja
andrea.miku@tulevikukool.edu.ee

Olen elukestev õppija. Hetkel õpin kunstide ja tehnoloogiate õpetaja magistrantuuris. Varem olen õppinud Eesti Kunstiakadeemias sisearhitektuuri, Noored Kooli programmiga Tallinna Ülikoolis eesti keele ja kirjanduse didaktikat, veel varem romanistikat ja kunsti. Olen ka töötanud eri valdkondades: koolides, kunstimuuseumis ja Veneetsia arhitektuuribiennaalidel, teatris NO99 ja kohvikutes, arhitektuuribüroodes. Silmaringi laiendasin vahetusõpingutel Islandil ja Hollandis. Olen õpetajana sihikindel, kohusetundlik, õppimisvõimeline, heatahtlik ja avatud. Huvitun ilu- ja aimekirjandusest, kunstidest, teatrist, kinost, muusikast, arhitektuurist, reisimisest, joogast, psühholoogiast ning pedagoogikast. Pean oluliseks ka looduse vaatlemist, mediteerimist ja igavust, et loovusele ruumi teha.

Maarja Sarv 

klassiõpetaja, õpiabi ja eelkooli õpetaja
maarja.sarv@tulevikukool.edu.ee

Lähtun tervikliku õppe põhimõtetest. Minu jaoks on kõik lapsed väärtuslikud, sest igaüks meist kannab omi väärtusi ja andeid. Põimin õppesse erineva iseloomuga tegevusi, et õpikogemus oleks avardav ja kõik õpilased saaksid sel teel kogeda eduelamust. Õpiprotsessis pean oluliseks sisemist rõõmu ja motivatsiooni, mida toetavad mängulisus, üksteisega arvestamine ning koostöö. Tegelen ka muusika, tantsu, käsitöö, rahvakultuuri, kirjastamise, tekstitöötluse, jooga, teraapiate ning massaažiga. Pedagoogikamaailmas on mu lemmiksuund erivajadustega laste õpetamine.

Maria Saar

hispaania keele õpetaja
maria.saar@tulevikukool.edu.ee

Olen haridusvaldkonnas töötanud aastaid, kuid seni rohkem ülikoolis õppespetsialistina. Mul on hispaania keele ja kirjanduse bakalaureuse kraad (TÜ), kirjaliku tõlke magistri kraad (TLÜ) ning õpin praegu Tallinna Ülikoolis võõrkeeleõpetaja magistriprogrammis. Valdan hispaania, prantsuse ja itaalia keelt. Olen rahulik ning loon klassiruumis turvalise ja positiivse atmosfääri. Minu hobid on capoeira, ratsutamine ja reisimine.

Alena Krasavina

saksa keele õpetaja
alena.krasavina@tulevikukool.edu.ee

Olen töötanud saksa, inglise, prantsuse ja vene keele õpetajana pikka aega. 2024. aastal asutasin keeltekooli Deutsch und Meer, kus olen juhataja ja saksa keele õpetaja. Töötan ka giidina. Õpetajana olen paindlik, avatud, loominguline ja eesmärgile pühendunud. Soovin väga saksa keele ilu ja võlu teie lasteni viia.

Sylvia Köster

liikumisõpetaja
sylvia.koster@tulevikukool.edu.ee

Olen õppinud Viljandi Kultuuriakadeemias tantsukunsti, Dresdenis tantsupedagoogikat, Stockholmis miiminäitlemist ning EMTAs olen omandamas füüsilise teatri ja pedagoogika magistri kraadi. Olen andnud tantsu-, näitlemise ning lavalise liikumise tunde. Olen tegutsenud tantsija, etendaja ja koreograafina paljudes etendustes ja projektides. Õpetajana soovin noori julgustada liikumisest rõõmu tundma.

Margot Mäokas

5. klassi juhataja, abiõpetaja
margot.maokas@tulevikukool.edu.ee

Kerli Tennosaar

juhiabi
kerli.tennosaar@tulevikukool.edu.ee

Olen õppinud keeletoimetajaks ning töötanud keeletoimetaja ja assistendina. Väärtustan rahulikku, turvalist ja koostöist töökeskkonda ning sõbralikke ja toetavaid kolleege. Vabal ajal meeldib mulle lugeda, krimifilme vaadata ja naiskooris laulda.