Meie inimesed
Peeter-Eerik Ots
koolijuht
eesti keele ja kirjanduse õpetaja
peeter.ots@tulevikukool.edu.ee
Minule on alati tekstid huvi pakkunud. Olgu tegemist lühemate suhtluseks mõeldud tekstidega või pikemate mitmemõõtmeliste tekstidega kirjanduse, filmide või kommunikatsiooniprotsessidena – tekstid on kordumatud, sest vastuvõtjad on erinevad ja kontekstid on erinevad. Just see maailm oma mõõtmatus mitmekülgsuses, aga ometi oma reeglite, loogika ja mustritega, paelub mind ning püüan seda maailma ka teistele näidata.
Kadi Kaljulaid
koolipidaja
kadi.kaljulaid@tulevikukool.edu.ee
Kristi Pakler
koolipidaja
kristi.pakler@tulevikukool.edu.ee
Elis Lapsanit
juhiabi
inimeseõpetuse õpetaja
juhiabi@tulevikukool.edu.ee
Mulle meeldib koolis töötada, sest töö on mitmekülgne ja arendav.
Võimalus olla paljudes erinevates rollides.
Õpin sotsioloogia erialal ning olen varasemalt töötanud ka uuringute juhina. Hobi korras aitan ellu viia Euroopa projekte, projektiametniku näol.
Eilika Mätas
õppejuht
karjääri õpetaja
saksa keele õpetaja
oppejuht@tulevikukool.edu.ee
Olen lõpetanud noorsootöö korralduse magistri ning töötanud noortega pea 20 aastat. Armastan õppida ja õppimist toetada. Mulle meeldib katsetada ja proovida uusi meetoteid. Usun, et iga noor on väärtus.
Agnes Värik
sotsiaalpedagoog
agnes.varik@tulevikukool.edu.ee
Sotsiaalpedagoogina olen ma kuulajaks nii lastele, vanematele, õpetajatele… KÕIGILE! Minus peitub aitaja, kelle südameasjaks on iga lapse heaolu. Olgu mure suur või väike, pean oluliseks selle lahendamist. Seejuures armastan kasutada vahvaid ja mängulisi tehnikaid üheskoos sooja vestlusega. Oled minu juurde alati oodatud!
Ade Lehtse
ajaloo ja ühiskonnaõpetuse õpetaja
ade.lehtse@tulevikukool.edu.ee
Olen lõpetanud EKA disaini osakonna ja õppinud EKA-s ka kunsti-ja kunstiajaloo õpetaja erialal. Pikaajaline töökogemus on mul muuseumipedagoogina Tallinna Linnamuuseumis, kus olen välja töötanud ja läbi viinud ajalooteemalisi haridusprogramme lastele ja noortele, korraldanud linnalaagreid, ajarännakuid, töötubasid.
Nii olen tuttavaks saanud kõikide Tallinna koolidega ja paljudest algusaastate ajaloohuvilistest lastest on saanud ka muuseumides töötavad noored.
Püüan igati kursis olla haridusmaastikul toimuvaga. Hiljuti läbitud koolitustest võiks nimetada Tartu Ülikooli “Õppimine ja õpetamine mitmekeelses- ja kultuurilises klassiruumis”
Olen töötanud ka asendusõpetajana erinevates Tallinna koolides.
Ajaloo õpetamisel pean tähtsaks huvi tekitamist mineviku sündmuste vastu ja tundide elamuslikuks muutmist. Loomingulisuse kõrval pean oluliseks ka õppekava raamidesse mahtumist.
Anneli Sepp
loodusainete õpetaja
anneli.sepp@tulevikukool.edu.ee
Olen lõpetanud Tallinna Ülikoolis geograafiaõpetaja eriala. Olen töötanud eri vanuses lastega kõigis kooliastmetes, lisaks olen olnud pikka aega robootika huviringi juhendaja.
Looduses on alati midagi avastada, uurida, vaadelda, katsetada. Oma tundides teen kõik selleks, et õpilane tunneks ümbritseva maailma vastu uudishimu ja huvi. Püüdlen selle poole, et üks loov õpilane leiaks tasakaalu tehisliku ja loodusliku maailma vahel ning rakendan maksimaalselt elulist õpet. Mind teevad rõõmsaks särasilmsed ja entusiastlikud noored. Minu ülim eemärk on looduasainete populaarsust noorte seas tõsta ning näidata neile, et see ei ole midagi rasket ega keerulist, vaid loodusained on elu meie ümber ja osake meist endist.
Loe veel õpetaja Anneli kohta siit.
Elle Lepik Kannike
kunstiõpetaja
elle.lepik@tulevikukool.edu.ee
Peale kunstiõpetaja erialal bakalaureuse kraadi omandamist olen õpetanud kunsti nii Eesti riikliku õppekava kui IB programmi järgi. Adun õpetajana vastutust tuleviku julgete tegutsejate ja otsustajate kasvatamisel. Ilma kastist välja astumiseta ei ole innovatsiooni ja ühiskonna mõttemaailm ei muutu. Julgustan ideede teostamisega eksperimenteerima, ka ebaõnnestunud lõpptulemus võib olla oluline õppetund. Samuti pean oluliseks tulevikuoskuseks meeskonnatööd ja teistega arvestamist – see ei ole alati lihtne ja seda me kunstitunnis ka tasapisi lihvime. Lisaks õpetaja-ametile olen mosaiigi- ja klaasikunstnik.
Hanna-Liisa Lond
eripedagoog
hanna.lond@tulevikukool.edu.ee
Tere, minu nimi on Hanna-Liisa. Olen ema, õpetaja, muusik, kunstnik ja eelkõige tahan olla hea inimene.
Oman Tallinna Ülikooli magistrikraad eripedagoogika ja -nõustamise alal. Olen olnud õpetaja Kadrioru Saksa Gümnaasiumis 5 aastat ja nüüd teist aastat Keila Koolis ning Loova Tuleviku Koolis– teekond, mis on süvendanud minu arusaamist õpilaste ja nende perekondade erinevatest vajadustest. Seitsme aasta jooksul on mul olnud võimalus kasvada Harjumaa suurtes koolides, juhendades õpilasi alates 1. kuni 9. klassini, kaasa arvatud neid, kellel on hariduslikud erivajadused. Lisaks traditsioonilisele õpetamisele olen seigelnud ka meediahariduse valdkonda, püüdes luua motiveerivaid ja põnevaid tunde oma õpilastele, täiustades nende õppimiskogemust kaasahaaravalt. Minu südamesse, lisaks oma perele ja kooliperele, mahub veel ära laulmine ja kunsti loomine. Usun, et läbi käelise ning vaimse tegevuse suudame oma sisemisi tundeid ja eelkõige suuri emotsioone, nagu rõõmud ja hirmud, kõige paremini majandada. Meie, kui inimeste ülesehitus on keeruline ja selle tasakaalu suudame saavutada üksnes teadlikuid otsuseid tehes. Mõnikord on selleks vaja abilisi ja selleks ma siin olengi. Ma olen väga tänulik võimaluse eest aidata kaasa noorte inimeste kasvamisele ja arengule.
Harry Sepp
matemaatika õpetaja
harry.sepp@tulevikukool.edu.ee
Lõpetanud Tartu Ülikooli matemaatiku, matemaatika õpetaja erialal.
Matemaatika on ilus ja lihtne.
Ülesanne: kui palju on 1×3?
Arutleme: kui mul on 1 (üks) telefon ja ma vaatan seda tunnis 3 (kolm) korda, siis mul on ikkagi 1 (üks) telefon, kuigi olen seda vaadanud 3 (kolm) korda.
Seega: 1×3=?
Vastus: muidugi 3.
Hele Orav
liikumisõpetaja
hele.orav@tulevikukool.edu.ee
Rõõm liikumises on võrratu. Rõõmus süda liigub rõõmuga. Kirjutatud on: hoia oma südant rohkem kui miskit muud, sest sellest lähtub elu. Südame ümber on palju lihaseid ja kui lihased hoiavad skeletti püsti, siis saab süda oma tööd teha. Olen muutuse toetaja ja potentsiaali avastaja ja soovin, et inimesed oskaksid hoida seda, mis neile antud on ja sellest rõõmu tunda. Õpetan rõõmuga ja toetan koolirõõmu.
Katrina Nurmoja
klassiõpetaja
katrina.nurmoja@tulevikukool.edu.ee
Lõpetasin 2024. aasta juunis Tallinna Ülikoolis magistriõppe hariduse juhtimise erialal. Erialaselt olen pikka aega olnud noosootöötaja ning töötanud ka 3 aastat tantsuõpetajana. Alates augustist töötan Loova tuleviku koolis 3. klassi klassiõpetajana ning alates septembrist toetan koolis ka õpilasesinduse tegevust. Mul on suur huvi nii loodushariduse teadlikkuse kui ka vaimse trevise edandamise vastu ning püüan neid oma töös aktiivselt rakendada.
Kui ajagraafik võimaldab, plaanin tegeleda teadustööga. Avastasin magistriõppes, et Eestis ei ole veel uudishimu uuritud ja kvantteadusega tegelemine nii põnev!
Uurisin seda reaalainete nurga alt, kuidas on seotud psühholoogiliste baasvajaduste toetatus ja pärsitus uudishimuga.
Uudishimulikult edasi!
Lagle Palo Vavulin
klassiõpetaja
lagle.palo@tulevikukool.edu.ee
Alustasin oma teekonda õpetajana 16 aastat tagasi ning mulle väga meeldib, kuidas iga päev selles ametis pakub siirast rõõmu, väljakutseid, võimalusi õppida ning olla toeks lastele nende maailma avastamise protsessis.
Enne õpetajaks saamist oli mul plaanis hakata maalikunstnikuks ning sain sellel erialal ka bakalaureuse kraadi Eesti Kunstiakadeemiast. Kunstiõpingute kõrvalt sattusin aga hoopiski lasteaeda õpetajaks. Töötamine lastega võlus mind niivõrd, et jäin seda tegema aastateks ning samal ajal täiendasin enda teadmisi Eesti Kunstiakadeemia kunstiõpetaja magistriõppes.
Õpetajana soovin, et õpilaste iga päev oleks täidetud avastamisrõõmu, heade suhete ning läbi katsetamise saadud teadmistega.
Liisi Einula
muusikaõpetaja
liisi.einula@tulevikukool.edu.ee
Mari-Liis Neuhaus
eripedagoog
mari-liis.neuhaus@tulevikukool.edu.ee
Olen kolme imelise lapse ema ning abikaasa. Elan Harjumaal väikeses külas Saue vallas.
Oman Tallinna Ülikooli Infoteaduste eriala bakalaureusekraadi. Pärast ülikooli suundusin Taani, Travelling Folk High School´i, kus omandasin B-sertifikaadi pedagoogikas. Just Taanis alustasin oma erialase töö praktikaga aastal 2012. Eestisse tagasi tulles läksin õppima Tallinna Ülikooli eripedagoog-nõustajaks.
Õpetades arvestan iga indiviidi vajadusi ja püüan anda endast parima, et õpilased suudaksid saavutada maksimumi vastavalt nende tasemele. Kogemus pedagoogika valdkonnas on andnud mulle arusaama, kuidas soovin oma tulevikku näha ning mismoodi saan panustada ühiskonda, kus elan.
Ma usun, et meie töö on suunata lapsi ja pakkuda neile individuaalseid kasvamisvõimalusi edasiseks avastamiseks ja õppimiseks. Parema tuleviku ehitamine algab meie lastest ja nendele tugeva hariduse andmisest ning selleks tuleb kõigil ühiskonnas teha koostööd.
Margit Toomlaid
klassiõpetaja
margit.toomlaid@tulevikukool.edu.ee
Olen see õnnelik inimene, kellele töö on hobi ja hobi on töö. Ja seda juba ligi 35 aastat. Olen olnud õpetaja kõikides haridusastmetes lasteaiast gümnaasiumini. Armastan õppimist ja õpetamist, mulle meeldib välja mõelda metoodilisi nippe ja vaimustun kui näen, et need töötavad. Olen veendunud, et parima tulemuse saavutame siis kui teotume igaühe tugevustele ja andekusele.
Mind ennast kannab elus edasi neli L-i: Loovus-Loodus-Lugemine-Liikumine.
Ma elan tänases päevas, tegutsen homse nimel ja mütlen ülehomse võtmes.
Martin Vaht
puutööõpetaja
martin.vaht@tulevikukool.edu.ee
Olena Salum
vene keele õpetaja
olena.salum@tulevikukool.edu.ee
Raili Mathiesen
klassiõpetaja
raili.mathiesen@tulevikukool.edu.ee
Algklasside õpetaja olen olnud 9 aastat, ema pool oma elust ning mul on 3 vahvat last.
Minu jaoks on maailm üks kena ja huvitav paik, mida uurida ja avastada. Pean tähtsaks laia silmaringi. Koolis peaks õpe olema eelkõige mitmekülgne, põnev ja mänguline. Hoolimine ja empaatia taustamuusikaks. Helisema hakkab kohe P. Volkonski tsitaat:” Maailm meie ümber muutub, kui me teda puutume ja me ise muutume, kui see maailm meisse puutub “.
Mulle meeldib väga reisimine, loodus, teised keeled ja kultuurid. Sisekujundus, küpstamine, käsitöö, aiandus ja floristika on minu vabade hetkede magustoit.
Sirje Rass
koolipsühholoog
Margot Mäeokas
abiõpetaja
Merle Pöder
klassiõpetaja
eesti keele ja kirjanduse õpetaja
merle.poder@tulevikukool.edu.ee
Mind on lapsed alati inspireerinud. Nendest on vahetut elurõõmu, vaimustust lihtsatest asjadest, muretust, ja loomulikult lootust paremasse tulevikku. Sooviksin olla taas üks nende seast. Õpetajaks olemine annabki mulle võimaluse siseneda lapseks olemise maailma, kuid ka võimaluse jagada juba kogetut ja õpitut. Kuigi olen omandanud haridusteaduste magistridiplomi, on lastel mulle palju anda ja õpetada. Nii olemegi kõik koos ühisel õpiteekonnal, üksteist innustades ja toetades.
Pille Tamm
logopeed
pille.tamm@tulevikukool.edu.ee
Lõpetanud TÜ eripedagoogika osakonna eripedagoogi- logopeedina 1993. aastal. Leian, et mulle on iseloomulik suur teadmistejanu, mistõttu olen aastate jooksul osalenud arvukatel erialalistel ja oma erialaga haakuvatel täienduskoolitustel. Ühtlasi oman mitmekesiseid töökogemusi, praktiseerides nii haridus- kui ka meditsiinisüsteemis.Kõige enam meeldib mulle mu töö juures suhelda erinevate inimestega. Soovin olla vajalik, et aidata eri vanuses inimestel ületada või leevendada tekkinud kõne- ja/või üldisi arenguprobleeme.Koolis pooldan õpikeskkonnana interaktiivse ja harjumusliku, tavapärase õppe integreerimist. Ideaalis võiksid õpilastel olla õppetöös kasutamiseks tahvelarvutid. Ka pean oluliseks supervisiooni, et noored õpetajad leiaksid koolis omale õige koha.Elamisel lähtun budistlikust mõtteviisist, mis kõlab umbkaudu nii: kui oled leidnud õige suuna, siis pole muud, kui selles suunas edasi liikuda.
Merje Männik
inglise keele õpetaja
merje.mannik@tulevikukool.edu.ee
Ingel Terasmees-Mellik
klassiõpetaja
ingel.terasmees-mellik@tulevikukool.edu.ee
(lapsehoolduspuhkusel)
Minu teekond õpetajana algas 2011. aastal, kui pärast TÜ bakalaureuseõpinguid sukeldusin pea ees keelekümblusesse. Tänaseks olen TLÜ magistrikraadi (cum laude), tohutu hulga pedagoogiliste koolituste ja hindamatu kogemuse võrra rikkam, kuid igal juhul käib õppimine edasi, sest hea õpetaja peab tahtma ka ise pidevalt areneda.
Mul on vedanud – olen saanud õpetada igas kooliastmes, sh tava-, väike- ja keelekümblusklassides, nii algklasse, suuremaid põhikooliõpilasi kui gümnasiste. Lisaks viisin kolleegiga läbi koolitusi „Õppimisrõõm algklassides“ ning andsin aasta jooksul eratunde Hiinas.
Pean oluliseks turvalist õpikeskkonda, milles aktsepteeritakse erinevusi ning kus ei kardeta eksida, seetõttu rakendan tundides toimivaid keelekümblusmeetodeid ja tõenduspõhist VEPA Käitumisoskuste Mängu.
Kuulutan kõigile, sest usun seda tõesti ka ise: “Õppida on väga lahe!“
Elukestva õppijana, hetkel kunstide ja tehnoloogiate õpetaja magistrantuuris, olen eelnevalt õppinud Eesti Kunstiakadeemias sisearhitektuuri, Noored Kooli programmiga Tallinna Ülikoolis eesti keele ja kirjanduse didaktikat, veel varasemalt romanistikat ning kunsti. Samuti olen töötanud erinevates valdkondades: koolides, kunstimuuseumis ja Veneetsia arhitektuuribiennaalidel, teatris NO99 ja kohvikutes, Islandil kunstniku alluvuses ja Tallinna või Berliini arhitektuuribüroodes. Silmaringi laiendasin vahetusõpingutel Islandil ja Hollandis. Olles sihikindel, kohusetundlik, õppimisvõimeline, heatahtlik ja avatud, viivad kõik teed maailmas kaugele, samas aga iseendale lähemale. Huvitun ilu- ja aimekirjandusest, kunstidest, teatrist, kinost, muusikast, arhitektuurist, reisimisest, joogast, psühholoogiast ning pedagoogikast. Kõikide oma huvide ja tegemiste kõrval pean oluliseks looduse vaatlemist, mediteerimist ja ka igavust, et loovusele ruumi teha.