Tänase blogipostituse eesmärk on rääkida inimkeeles ümber meie sisehindamise analüüs, mis on hetkel koostamisel. Teadmiseks nendele, kes ei tea, mis…
Loe edasiLoova kooli blogi
Kuidas me lõimime mitut õppeainet nii, et oleks huvitav?
Kas te teate, mis teeb õppimise märksa lihtsamaks ja huvitavamaks? Ikka see kui me suudame ühes õpiülesandes viidata mitmele õppeainele ja õpioskusele.Täna tutvustame loovtöid, mis valminud meie tublide õpetajate juhendamisel koolis ja distantsõppe ajal.
Loe edasiMiks meie lapsed käivad Loova tuleviku koolis?
Sellel teemal arutleb meie armas lapsevanem Kerli Vallmann. Minu kaks poega käivad Loova tuleviku koolis juba kolmandat aastat. Siin on…
Loe edasiMeie õpilased on tuleviku loojad
Selles blogipostituses anname ülevaate, kuidas toetame meie kooli õpilaste ettevõtlikkust. Ettevõtlikkus on hoiak, julgus olla aktiivne ja alustatu lõpuni viia.…
Loe edasiLõimimine on õpilastele mänguline ühislooming.
Kui räägitakse lõimingust, millest siis tegelikult ikkagi räägitakse? Selles postituses toob 3. klassi lõimingunäiteid meie klassiõpetaja Kätlin Kallas. 1.-3. klassini…
Loe edasiImprotund õpetab loovust ning aktsepteerimist
Improtund! Mis see on? Seda küsimust võis kuulda enne esimest improtundi septembrikuus. Meil on siiralt hea meel, et meie loov…
Loe edasiLõimingu abil õpib laps maailma paremini mõistma
Loova tuleviku kool kasutab õppetöös palju ainetevahelist lõimingut. Lõiming tähendab, et erinevaid aineid seotakse õppetöö käigus omavahel. Lõiming tekitab seoseid…
Loe edasi